Senioren ondersteuning

bij administratie & regelwerk

Een helpende hand bij administratie en regelwerk

De administratie bijhouden en zaken digitaal regelen kan op een gegeven moment moeilijk worden. Er komt post via de brievenbus maar ook digitaal, declaraties moeten ingediend worden, er moet contact opgenomen worden met instanties….soms is het teveel of het lukt gewoon niet meer. 

Steeds moeten terugvallen op kinderen of op andere mensen kan vervelend voelen. Zeker als zij druk zijn met werk en gezin of ze niet in de buurt wonen.

 

Laat mij helpen

Ik help hier graag bij! Ik kom bij u thuis en we nemen samen door wat er die keer gedaan moet worden. We spreken vooraf af hoe vaak ik langskom, bijvoorbeeld om de week.

Hierbij kan ik o.a. helpen

"Healing takes time, asking for help is a courageous step"

Mariska Hargitay

femke bosma

Werkwijze en tarieven

Intakegesprek

Voor een intakegesprek kom ik aan thuis. Dit gesprek duurt maximaal een uur. In dit gesprek bespreken we welke hulp gewenst is en hoe vaak.
Er zijn geen kosten verbonden aan dit gesprek, ook niet als je na dit gesprek besloten wordt geen gebruik te maken van mijn diensten.

Aan huis

Ik kom altijd aan huis en maak gebruik van iemands eigen computer. Administratie en gegevens blijven zo binnenshuis.

Tarief 

Het tarief voor een losse afspraak is € 60,- per uur incl. BTW. Indien terugkerende afspraken gewenst zijn, geldt een lager tarief.

Reiskosten voor afstanden >15 km buiten Zeewolde, enkele reis, worden per afspraak in rekening gebracht (€ 0,29 incl. btw per kilometer). Als er geen openbare parkeergelegenheid is breng ik de parkeerkosten in rekening.

Plan een vrijblijvend intakegesprek in

Femke Bosma

Voor hulp bij opruimen, administratie en verhuizen. Opstellen van een Persoonlijk Levensdossier, administratie na overlijden en afwikkeling van een nalatenschap.

Contact

Aangesloten bij